School can be niceeee ;)

En dag i skolan och hela veckan är räddad. Så är det för mig nu iallafall. Älskar honom. Mina vänner och alla andra som är glada hela tiden. Det är kul. Det är något man längtar efter.
Aja, idag har jag varit i skolan och haft skoj. Hehe. Emma, Annie, Jossan och Moa är liiiiite nyfikna av sig och frågar en massa saker. Det var inte direkt så att man inte visste att dom skulle göra det. Lite svar fick dom väl, tror jag. Haha! Träffade Martin. Thihi <3 Älskar dig <3 Riktigt mysig och rolig dag i skolan iallafall. Mer vill ni nog inte veta. Hehe.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofie ♥

Sv; Tack så hemskt mycket! :D

2010-04-16 @ 15:33:49
URL: http://sofiekauliitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se