Villa bara säga att...

Det är kul att betala med enkronor och 50 öringar. Hahaha! Några som vet det är ju Martin och Robin. Gjorde det i tisdags när vi åt på Krysset. Hahaha! Betalade med måååånga enkronor, fyra 50 öringar och en femma och två 20 lappar. Hahaha! Men... dom små pengarna är jobbiga. Hehe. Aja...
Vill också säga att jag verkligen älskar min älskade Martin <3 Finns ingen bättre person på denna jord. Om det gör det så vill jag inte träffa den, för jag vill ha min Martin nu och för alltid. Ingen får ta honom ifrån mig eller inget får hända mellan oss. Han är min, min, MIN! Fattar ni? Älskar dig <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se