Hemma igen, en stund

Jag, mamma och Linus har varit i lägenheten och kollat lite till. Mätt och sånt. Allt är bra, men jag stör mig som fan på en sak i mitt rum, att jag ska ha en garderobvägg, som verkligen tar en hel jävla vägg. Så jag kommer typ kunna andvända 3 väggar, fast en vägg tar sängen och sen så har jag en och en halv vägg kvar typ att ha andra saker på. Tur att mamma bara vill bo där ett år eller något, tills hon hittar en fin stor lägenheten hon kan köpa och inte hyra som vi kommer göra nu. Det skulle vara det bästa. Köpa en lägenhet som man kan göra vad som helst i, precis vad man vill typ. Lyx.
Bilder får ni se sen.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se