Mitt nya rum, DONE!

Nu har jag, mamma och Martin varit och kollat runt en massa på Mediamarkt, Ikea, Elgiganten och sånt. Jag har mitt rum helt klart nu, om vi köper det. Då fick jag en jättestor säng och allt till ett rum. Det är nice.
Sen har jag och Martin kollat på Jönssonligan - Får guldfeber. Jätterolig. Hehe. Nu är han hos sin kusin, men kommer sen ikväll igen, mysmys. Så ska vi vara hos honom imorgon.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Fannyツ

hehe okej vad bra då;)



Kram

2010-08-10 @ 17:51:37
URL: http://fannyfotar.blogg.se/
Postat av: Fannyツ

Idag har jag varit och hälsat på kattungarna och min orm, och inte så mycket mer. Sitter och lyssnar på musik och bloggar lite nu bara, själv då?:)<3

2010-08-10 @ 18:01:09
URL: http://fannyfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se