Rensar ur garderoben och packar

Det ser inte alls nice ut i mitt rum nu för tiden, men det är för att jag håller på att packa alla mina saker som ska med till lägenheten. Jag flyttar den 1 september. Så nu ligger det kläder överallt på golvet, i sängen, på flyttkartongerna och i min byrå. Ska plocka ner kläderna i lådorna och det som jag nog inte kommer att använda slänger jag ner i en påse så att det blir mindre sen. Smart va?

BTW!!!! Mitt rum är typ fullt med kartonger och lådor och allt shit som vi ska ha. Allt i just mitt rum typ. Lådor staplade på varandra där det får plats och nu börjar platsen ta slut. Hehe. Inte ens mina egna lådor kommer nog få plats här inne. Komiskt, eller hur?
Ni ska få se bild när jag har fotat en. Alltså kanske senare idag. Det ni.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Merima

sv: de e bra med mig också:)

händer idag då?:D

2010-08-09 @ 15:21:38
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se