Vet inte hur man gör...

Någon som har någon aning om hur man fixar en horisontell dropdown meny över headern? Jag skulle verkligen behöva ha den hjälpen just nu och vill veta om någon kan ge mig koderna och allt sånt som jag kommer att behöva. Förklara för mig och bara hjälpa mig att fixa det. Vill gärna ha den gjord innan jag gör någon bloggdesign, lättast att göra den då när dom koderna är färdiga.
Så SNÄLLA, HJÄLP MIG!
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Fannyツ

Okej!

Hehe det var inte min träning, det var skellefteå aik, alltså hockey;D krampådig<3

2010-08-09 @ 22:33:43
URL: http://fannyfotar.blogg.se/
Postat av: Merima

varit ute lite och så, som du kan läsa på min blogg:D

2010-08-10 @ 02:06:48
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se