Vi failade...

Jag och Melle skulle åka och våldgästa Martin och Viktor som skulle sitta och spela COD4 typ hela kvällen och nu hela natten. Men så när vi kom och skulle gå in så kommer dom och ska gå till macken och handla... dumma ungar säger jag bara. Så ja, vi failade med vårat uppdrag. Och vi som ville ha kul och bara öppna dörren och skrämma dom typ. Men det blev inte av för dom var i dörren när vi gick in. Tråkiga dom är.
Men jag drog tydligen ur sladden med flit enligt Martin så att han inte kunde spela på ett tag, då han var tvungen att starta spelet och allt igen. Så skyller han på mig, lilla söta jag liksom? Jag bara satt där med fötterna och skulle flytta på hans godispåse som stod där. Aja.. Kul hade jag i alla fall. Det är huvudsaken!
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se