Alone at home = fota?

Sitter just nu på madrassen på golvet som Pernilla har sovit på. Hihi. Tänkte följa med Melanie till Maxi för att hon skulle köpa hårfärg och sen cykla vidare till Filip, men han kan inte förrän ikväll. Så jag får åka dit lite senare och då ska jag ta bussen. Mys. Är ganska hostig, men det får han tåla. Haha!
Hade tänkt att "låna" pappas kamera nu när han ändå inte är hemma. Thihi. Har skrivit en fin sak på handen. Ingen kommer få läsa vad det står. Ingen vill veta vad det står... Bara en person. Hihi. Säger inte vem. Haha!
Men nu ska jag så och hämta kameran och leka lite med den. Kommer kanske gå ut och fota lite också. Men då måste jag verkligen byta kläder. Sitter i linne och korta shorts. Går aldrig ut så nu. Hahaha!

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haaha gissar att du har gjort så som jag ;)

2010-02-14 @ 12:52:12
URL: http://hecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se