City

Åker snart in till stan med mamma och vi, mamma, ska lämna av Linus på fritids påvägen dit. Så kanske Agnelika följer med oss. Melanie kanske följer med, har ingen aning. Men jag vet att jag och mamma ska in iallafall.
På tal om inget, mitt hår är jättetunnt... verkligen jättetunnt! Har snart inget hår kvar... usch. Hårförlängning så att det blir tjockare. Skulle vara kul.
Skriver när jag kommer hem igen.

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se