Facebook-spel-nörd

Jag har verkligen kommit in för spelet Min Stad... jag som sa att jag aldrig skulle spela några facebook spel och att dom var så tråkiga, men men. Se vad som händer. Jag sitter och spelar det spelet. Det är kul. Level 6 på en helg. Hehe..

1
Så ser min stad ut.. eller den gjorde det för 5min sen, nu ser den bättre ut.

Pösssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se