Föna håret, sen..

Nu ska jag föna håret och sen ska jag jag nog bara fixa iordning lite här efter att Pernilla sov här. Det var kul. Funderar på att sova snart också... Så att jag inte är lika seg och hängig imorgon som jag har varit idag. Det har varit tråkigt. Hostan bara fortätter att irritera mig och allt. Usch. Sova och sen va frisk när man vaknar? Ja tack!

Pösssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tacktack :))

Okej, vet inte riktigt vad du menar.. Antagligen är det för att det är blött där bara.. Det höll på att smälta :P

Om det var det du mena :P

2010-02-14 @ 21:55:39
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Haha okej :P Fast det är det inte

2010-02-14 @ 22:11:06
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se