Fotostudion

Hahahaha! Det var kul. Jag, Filip och Moberg i början och Moberg stod framför kameran och gjorde ninja poser. Thihi. En massa skratt och skoj blev det verkligen. Blev många fina bilder.
Sen så gick jag, dum nog som jag är, framför kamerna och satte mig framför Moberg för att han skulle massera mig. Det var skönt och Filip tog bilder. Hahaha! Den blev söt, jättesöt. Men mitt leende, aaah. Så han fick en bra bild där.
Fia kom sen på slutet och skulle också fotas och det blev genast mycket mer flummigt och hon fick också många fina bilder.
Så åkte jag hem sen och nu sitter jag här.

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se