Gillar inte vattenpölar..

Usch. Haha! När jag kom till stationen så gick jag in och satte mig och väntade och lyssnade på musik och så en stund senare så ser jag att Filips pappa kommer in och vi snackar lite sånt allmänt och så en stund. Sen så såg jag tåget komma och vi gick ut och väntade på att han skulle komma. Filips pappa tog väskan och vi gick och väntade på att Moberg skulle komma, men det tog en timme tills han skulle komma. Hehe. Så vi gick en runda i stan typ. Och dum och blind som man är så går man i värsta vattenpölen! Inte alls okej! Blev blöt om fötterna ju..
Så kom Moberg och det första han gjorde när han steg av bussen var att öppna en äcklig ölburk! USCH! Vi gick runt lite och så snackade vi och jag luktade på ölen och usch, det luktar verkligen inte alls gott. Hehe. Moberg tog ut pengar och så följde dom mig till bussen och så åkte jag hem och dom gick till puben, vad dom nu ska göra där...

Pösssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha det är inte ens gott xD

2010-02-26 @ 21:18:36
URL: http://hecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se