Halk, halk xD

Idag har jag varit på stan med mamma, Melanie och Agnelika. Det var kul. Först så gick jag och mamma till ett ställe där jag hade fått tid och det gick väl ganska fort och det blev bra. Thihi.
Sen så skulle Agnelika kommit dit, men hon hade gått och väntat på fel ställe. Haha! Så gick vi runt och letade efter Melanie som sa att hon skulle vara på baronen, men där var hon inte. Eller jo, men hittade vi henne.
Vi kollade runt i en massa affärer och jag hittade lite saker. T.ex. 3 par jeans (behövs!), 2 par tights, pyjmanas. Tror inte jag köpte mer? Vi gick och åt på ett ställe och jag kände mig nyttig, åt en kycklingsallad som var jättegod.
Så gick vi runt sen igen och bara kollade och handlade. Thihi.
När vi väntade på bussen hem så hade jag 4 påsar som kändes fulla. Haha! Men dom var inte fulla. Men iallafall, nu till det roliga. När vi väntade på bussen och när jag hade kastat min läskflaska, som var tom, så snubblade jag. Landade inte på rumpan eller något som tur var. Haha! Men det såg kul ut.
Nu är jag bara hemma och har ett av jeansen på mig. Vi halkade allihopa, hela tiden på stan. Det var jättehalk ute på vägarna. Haha! Kul var det iallafall.

Pösssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se