Hamburgare + Emma

Nu har man ätit hamburgare som mamma hade gjort till oss. Hon började med dom någon minut innan jag gick in i duschen och när jag var klar så var dom också klara. Det var skönt, så slipper man vänta på maten. Thihi. Det är gott.
Ska bara plocka bort lite disk från rummet nu.
Just det! Emma ringde mig nyss och frågade om jag kunde sova över hos henne imorgon och det ska jag göra också. Det (hoppas jag) kommer bli jättekul. Det var ett väldigt bra tag sen vi var nämligen.

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Emma den snygga så klart :L

yeaaaaaaaah de måste vi :D absolut :D <333333 räknar med dig nu nu jävlar blir de KUL :D <3 KYSSEN

2010-02-11 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se