HAPPIEST GIRL EVER!


1 2

Det måste verkligen vara jag just nu asså! Såg nyss på facebook att Secondhand Serenade. eller John Vesely som han heter, har gjort klart sitt tredje album!

"Secondhand Serenade Don´t forget... I´m going a live chat TODAY, right here on my Facebook profile at 7pm EST / 4pm PST. Come ask me questions and check out some NEW MUSIC!!!!!!!!!"

Måste verkligen, verkligen hitta det albummet när han har släppt det! Måste ha det! Ska faktiskt se om jag kan hitta skivan någonstanns också! Måste han den! Älskar den killen! Hans musik är liksom überbra eller BÄST, FANTASTISK som jag vill säga.

Så om någon annan också lite låter som mig nu över exakt samma sak, att han släpper sitt album snart, HÖR AV DIG! Kommenterade hans status och såg att en svensk tjej hade skrivit "Come to sweden!!!!!". Självklart så skrev man också det då. Hehe. Men vaddå? Han måste ju komma hit liksom!

Måste verkligen vara glad nu. Det är jag verkligen också. Hihi. I Love You <3

Pösssssssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se