Help me, please..

Är klar med headern och bakgrunden, men när jag försöker sätta in det så blir det bara fel... Orkar inte mer. Snälla, kan någon hjälpa mig att få det rätt och så som jag vill ha det? Den är jättefin, enligt mig och det är det enda som räknas.


Rosa header
Så ser den ut..
Ska nog göra några
Små  förändringar på den
Ser jag nu..
Pösssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se