Inne igen

Blogg dampar just nu, hade precis skrivit och när jag klickade på "Spara och publicera" så bara stängdes allt av. Seeeegt.

Men nu är jag inne igen efter en stund ute och jag kom på efter ett tag att jag bara tänkte negativt när jag var ute själv och gick. Så jag vände hem igen.
Hemma så började Dr. House direkt när jag kom in så jag satte mig vid den tända brasen och kollade på det en stund innan pappa skulle ha tvn och kolla på något.
Då gick jag in på mitt rum igen och satte mig vid datorn.

Pösssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se