Skolan, matte, segt

Åkte in till skolan idag iallafall, bara för att se vad dom skulle göra på matten. Ångrar nästan att jag åkte in till skolan. Åt lite.  Har varit jätteseg och negativ och trött och bara allmänt borta.
Sårar bara dom som står mig närmast iallafall... Ska nog vara hemma imorgon...
På själva matten så orkade jag inte göra något alls och efter ett tag så sa min lärare att jag skulle åka hem för att jag mådde så dåligt.. Men ville inte hem, det som var felet. Men ändå så ville jag hem till min säng.
Så jag gick till stationen med Alex och åkte bussen med honom och nu så sitter jag hemma och ska fixa te.

Pössssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se