Sova nu

Nu är man helt klar för natten och jag ska bara tvinga bort datorn från min famn och sen ska jag sova.
Imorgon börjar dagen med att man ska träna och samtidigt så kommer uttagningen att vara till cupen. Vet redan att jag ska vara med. Så jag behöver egentligen inte oroa mig, men vad som helst kan hända. Så det är bara att kämpa på imorgon.

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se