Städa, packa, åka hem

Precis. Ska börja hjälpa till att städa nu och så ska jag plocka ner mina saker (kudde, täcke, datamus, musmatta, vattenflaska, tom flaska, datorn, laddaren och min filt). Kommer nog att gå fort om alla hjälper till. Så ska jag ta bussen som går 14.19 hade jag tänkt. Får se om det blir den eller om jag tar den som kommer timmen efter. Hur som helst, ska hem iallafall...

Pössssssssssss&Kjaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se