The Sims

Thihi. Nu har jag installerat The Sims på min skoldator. Haha! Kommer ha något att göra i skolan i fortsättningen. Om jag inte glömmer skivan hemma. Det gick jättefort, men var segt. Bytte nog skivor i datorn minst 10 gånger. För det ville inte funka och sånt ibland också. Segt.
Men nu har jag det och jag har också spelat lite. Thihi. Det var längesen jag spelade det. Dom första spelen. Dom är roligast, enligt mig. Men några saknas ännu för att jag ska ha alla på datorn. Ska leta upp dom och installera.

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se