Time for LAN again :D

Filip skulle ha kommit hit ikväll, men han skulle gå på ett lan och frågade mig om jag skulle följa med och det ville jag, men trodde inte att mamma skulle vilja det. Så jag gick och frågade och pratade lite med henne och jag fick gå dit för henne. Thihi. Fick lite pengar av henne.
Så snart ska jag fixa något att äta. Måste vara mätt innan jag åker. Kommer nog inte äta så mycket under tiden jag är där. Det gjorde jag inte på förra lanet iallafall. Men kommer ta med mig mackor eller något och vatten och saft. Thihi. Måste ha mitt socker. Hehe.. Kudden och filten är ett måste.

Pösssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se