Trött, tröttare, TRÖTTAST

Min dag har varit lika tröttsam som trötter i dom sju dvärgarna och snövit. Har inte gjort något idag. Har plockat undan lite på rummet och jag har tagit lite bilder (ego-bilderna i ett inlägg tidigare idag). Sen så har jag mest latat mig och legat i sängen och lyssnat på musik och kollat runt på nätet.
Har också fixat att man kan skriva www.EmeliieM.tk istället för www.EmeliieM.blogg.se. Det är mycket lättare.

Nu ska jag duscha och äta lite och sen ska jag nog faktiskt sova. Men återkommer efter jag är klar.
Har jätteont i magen! Kan någon vara snäll och skjuta mig?

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se