Datorn funkar!

Hahahahaha! Precis som rubriken lyder så funkar min rediga dator igen. Hahaha! Det var den som skärmen dampade på. Hihi. Nu är jag jätteglad. Den har inte funkat på över en vecka och nu så bara funkar den igen. Jippie! Nu ska jag bara fixa något bra virusprogram. Det jag hade innan datorn dampade har typ slutat fungera eller något. Hahaha! Men men. Ska snacka med pappa om det eller någon iallafall.
Kommer att börja använda den mer nu när jag är hemma och mest använda skoldatorn som jag suttit vid ett bra tag nu. Den ska jag mest använda i skolan och sånt. Hahaha! Lycka till. Gillar ju denna datorn... Men måste använda den andra också. Måste dock ha en extern hårddisk. Jag är så lyckad så det inte är sant. Hahaha! Lyckas fylla två datorer med filmer. Hahaha! Måste ha en hårddisk! Måste tigga. Hahaha!

Pössssssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: mathilda ((:

sv: Där fick du till det sörru :D



" Vad är en bal på slottet, det vara riktigt riktigt tråkigt, eller helt underbart "

japp så sade askungen en dag i livet, eller hon har ju inte ens levt? eller :o hon är nog lika plastig som tanten på Palace...hum..hon är äcklig? liksom köpt på ÖB för 50 öre av nån annan plastigtant, vad är det för prapaganda? det ordet lärde jag stolt utav min eller ja detta fallet klassens lärarstundetn. o hon visste VÄL om att vår riktigt lärare hette sune, hepp...även sa hon sture ca 454657 ggr, hela klassen skrattade åt henne, o hon fattade inte själv att hon sa fel, det var epic fail utav henne...dåligt gjort? ja det tycker man. men japp vad har detta nu med saken att göra? eller allt det jag har skrivit har inte ens haft någon mening....ehm nu blev jag återställd till normal, liksom HEEEEJ1! känner vi varan?:D så sa tomaterna som sedan blev ketschup inne på en billig ica affär i Göteborg, eller nej vi tar hmmm....Lindsdal, fan vilket cåålt ställe. liksom där bor alla nördrar liksom hummrar! ja nu fick jag så ett bra slut på denna fina historian...eller fina? nepp ska ej ljuga då får jag lång näsa..eller jag tkr redan att jag har det :L

haha. näsor är söta!



mkt söta! precis som denna fina vackra o åter igen UNDERBARA kommentar...eller vänta? jag har inte nämt underbara tidigare...förlåt :(

2010-01-05 @ 21:44:18
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se