Emelie, Filip, Jag, Dennis

Sen efter skolan så lämnade jag bara mina saker hemma och åt lite. Så gick jag till Emelie efter. Det är inte alls långt. Hahaha!
Vi kollade lite på en film "Sommaren med Göran" vi kollade inte hela men sånt som händer. Det var mysigt och kul. Nu vet jag vart Filip är kittlig iallafall. Så nu får han passa sig. Hihi.
Sen så skulle han åka hem och äta och plugga och sånt som man måste göra så det var jag och Emelie kvar. Dennis hade hunnit vakna och jag höll i honom och guuuuud så söt han är asså. Underbar liten bebis.
Emelie och jag satt och pratade och lekte lite med Dennis ett bra tag. Hihi.
Sen så gick jag hem igen.

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se