Fick reda på...

Förut så kände jag mig väldigt nere och seg och bara alldeles annorlunda. Jag frös när jag var varm även om jag hade massor av kläder och täcke och allt. Jag grät för att jag mådde så dåligt. Usch. Så jag gick och kollade om jag hade feber och det hade jag ju självklart. Usch. Hemskt. Det var över 2år sen jag hade feber. Hade glömt bort hur det kändes att ha feber. 39,5 graders feber. Inte alls kul.
Ligger i sängen och dricker te just nu och lyssnar på musik och chattar med några vänner. Mysigt. Funderar på att sova "tidigt" idag. Får se när jag ska sova.

Pössssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se