Jonas :)

Hahaha! Sitter och skriver med Jonas på msn och han ville att jag skulle skriva något om honom. Hehehe. Vart ska man börja egentligen? Hum... Han gör det svårt för mig. Hahaha! En underbart skön kille på sättet han är. Rolig. Fjortis enligt han själv. Tror honom inte faktiskt. Han har en underbar humor, han förstår min själ. Alltså, min blonda själ. Hahaha! Är och kommer nog alltid att vara "blond" för honom. Tur det. För han gillar inte min hårfärg nu. Hahaha! Stackars han, men han får leva med det nu. Hahaha! Stackarn.
Nu ska jag mobba honom på msn igen. Nej, skojar. Hehe. Men fortsätta snacka vidare med min blonda vän på msn.

Pössssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awsi <3 Do er sot :) Du och jag kommer alltid att vara blonda friends forever, vilken hårfärg du än TROR att du har hihi (a)

2010-01-07 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se