Mathilda

Nu har man suttit och försökt att hjälpa Mathilda Lindhe att fixa hennes blogg, men inget gick typ som jag ville. Typiskt. Kanske ska allt bara gå fel för mig idag? Det verkar som det. Tankarna som är på fel ställe och magen som inte vill bli hungrig och humöret som inte alls är på topp.
Det gick iallafall inte att fixa hennes blogg, idag, nu. Orkar inte. Vill inte. Jo, klart att jag vill hjälpa min vän. Men det gick bara inte.
Så nu ska jag försöka att tänka goda tankar istället för att ha dom negativa tankarna i skallen på mig. Måste allvarligt sluta tänka negativt någon gång. Önskar att en person var här nu. Bara en. Som kunde få mig och skratta igen. Visst, Mathilda har fått mig och skratta idag, men det var i morse, eller innan jag åt. Har också skrattat lite efter det också. Men det är mest bara för stunden. Mådde dåligt redan innan och undertiden jag skrattade.
Men men. Sånt här är visst livet.

Pösssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: mathilda ((:

JAG STÅR SOM RUBRIK, DET HAR JAG ALLTID VELAT :D

säger vi, det lät bra iaf :D



men ey, jag är rolig!!! hela tiden, fast har varit cepe idag, just därför kanske? vet du? jag läste en bit utav bibeln en gång...för att det var en kul grej liksom? eller nej ingen kul grej, mera för att vår dumma präst sa åt oss att läsa igenom moses grejen. men aja, nu ska jag inte låta allt för kristen :D

eller? jag firade jul...men det gjorde väl alla med :D hahahaha vafan? ehm ja hejdå.

måste sätta punkt nu, innan det går tvärst över gatan. ja precis du ser ju hur dumt detta låter.

så PUNKT.

2010-01-05 @ 21:07:10
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se