Min roliga morgon

I morse när man vaknade runt 6 då man vaknade första gången så somnade man om igen och sen så väckte mobilen mig vid halv 7. Men somnade om då igen.
Så vaknade jag upp kvart över 7 och fick värsta paniken. Skulle hinna äta, sminka mig, klä på mig och ta mig till bussen som går kvart i 8. Hahaha! Äta, det gjorde jag inte. Pallar inte... Sminka mig gick väldigt fort idag. Hihi. Kläderna däremot... Hehe... Ligger ett och annat klädesplagg på golvet ska jag säga. Fick panik och visste inte vad jag skulle ha på mig. Men tog på mig strumpbyxor och ett svart linne med en röd spetströja över och sen min vita kofta. Hehehe... Blev väl bra.
När jag sprang till bussen så ringde mamma mitt i allt. Eftersom alla sov när jag vaknade och stack. Hon var inte bara lite orolig ska jag säga. Hon var helt chockad över att jag skulle till skolan idag. Hon som trodde att jag också börjar på måndag.
Men kom i tid iallafall. Bra de

Pösssssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se