Min vikt?!

Tänk på att detta mest bara är till för mig, för att jag ska komma ihåg och för att detta ska få mig att tänka till vad jag stoppar i mig och hur mycket jag äter och så. Alltså inget som ni behöver bry er om egentligen. Om ni ska klaga eller något, så behöver ni inte ens läsa. Ni sänker bara mitt självförtroende ännu mer då. Om ni ska kommentera, så får ni kommentera positiva tankar om det.

Nu har man vaknat och druckit lite vatten. Gott. Sen så har jag också klätt på mig och så har jag faktiskt vägt mig. Vilka siffror. Trodde inte det kunde bli värre. Måste verkligen gå ner i vikt. Genast. Usch. Vill ner till 60-65kg. Minst. Hehehe. Så fet och stor som jag är nu. Väger liksom hela 72,7kg nu! Om jag skulle blivit av med 10kg så skulle jag vara jättenöjd.
Så nu ska jag börja skriva dagbok om min vikt. Om den förbättras eller försämras. Kommer väga mig varje vecka och så ska jag se om det blir några bra resultat. Hihi. Har ju ändå godisförbud, så något resultat måste jag få. Tycker jag verkligen.
Jag väger ca 73kg och är 173cm lång. Är det normalt eller måste jag gå ner? Vad tycker du?
Allvarligt nu, det är nu ni verkligen kan hjälpa mig genom att kommentera. Måste få min
självkänsla att bli bättre än vad den är nu. Så kommentera.

Pössssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: melanie

du har normalt BMI :)

2010-01-05 @ 13:31:24
URL: http://melliiee.blogg.se/
Postat av: melanie

haha, det blir typ når fel när jag gör det ;o

står att jag har 20 i BMI ;o

2010-01-05 @ 14:15:10
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se