Monday

"Jag behöver dig som mest när du behöver mig,
Och du behöver mig som mest när jag behöver dig.
JAG ÄLSKAR DIG"

Idag så har jag nästan inte gjort något alls. Som vanligt. Men jag har faktiskt städat rummet lite, eller iallafall plockat bort kläderna. Hihi. Duktigt. Eller inte. Men det ser mycket bättre ut iallafall, eller jaa, lite bättre iallafall. Hahaha!
Har egentligen inte gjort alls mycket idag. Städat och sen så har jag försökt att fixa med Voddler, men det går inte alls bra. Hahaha... Tråkigt. Men får igång det, men efter reklamen som kommer innan filmen börjar är slut så bara stängs allt ner. Vad är fel? Men men.
Sen så cyklade jag iväg till Emma, det var jättekul. Hahaha! Inte träffats på hur länge som helst och så bara träffas vi och sitter vid datorn och snackar. Hehehe. Skojskoj. Vi lyssnade igenom hennes spelningslista på spotify och hon har fortfarande samma gamla braiga musiksmak som innan. Great.
Åkte hem runt 9. Det var isigt kallt ute och när jag kom hem, ca 3min senare, så hade jag ingen känsel i mina öron. Hahaha! Men hade mössa? Lyckat. Men men. Cyklade så fort att jag trodde att jag precis hade gått ut i kylan? Hahaha! Det har aldrig gått på 3min för mig att cykla den biten. Innan har det typ tagit mig 10min att cykla den biten. Hehehe. Men det visar bara att jag har förbättrats. Bra det.
Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Fryser fortfarande. Hahaha! Ska nog gå och hämta en till chokladboll som någon här hemma har bakat. För dom var goda. Hihihi.

Pösssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du tkr om mina chokladbollar !

Alla gör dt !

Du erkänner det bara inte !

2010-01-05 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se