Nattinatti xD

Funderar på att sova efter en lång dag framför datorn. Hahaha! Inte haft något bättre för mig ändå så.
För er som vill veta så hatar jag mitt evigt platta hår! Vill ha lockigt hår. Mycket snyggare på mig. Hehehe. Men man är som man är. Och heter men Emelie så är livet ännu lättare än för alla er andra. Hahaha!
Just nu så sitter man och väntar på en som inte verkar vilja komma in på msn just nu... Ledsamt. Hihihi. Den personen vet vem den är, hoppas jag iallafall att den gör. Hahaha!
Annars så sitter man och dampar med Mathilda på msn och här på bloggen. Hahaha! Vi är allvarligt inte friska. Hahaha! JO! Det är vi visst! Det är alla andra som är sjuka. Hahaha! Sanningen där va. Hahaha xD Om ni vill veta så kan ni kolla mina kommentarer lite här och var. Kolla det hon skriver. Hahaha! Typ hela uppsatser. Hahaha! Skriver minst lika mycket till henne. Hahaha!
Men men. Nu ska man försöka avrunda det där lite fint och sen så ska man gra sig iordning för natten. Hahaha! Sova i min underbara säng som är rosa. Hihi. Med ett mörkblått lakan. Hahaha! Vill ha ett sånt lakan fast rosa.. Sorgligt... Hahaha! Får gå runt och kolla efter ett sånt rosa lakan en dag då. Hahaha!
Allvarligt, NU ska jag sluta skriva. Hahaha!

Pössssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: mathilda ((:

Jaaa folket titta på mina söta kommentarer, det har rosetter på sig :*



sv: Hummm...klurig där du. Japp sanningen, jag är hans barn, o fick därför utsattas för en jävla massa, men ey? lever jag? ÄR JAG ETT SPÖKE? Det kanske är en till sanning...men ey, jag har ju kläder på mig? är inte spöken onsynliga? wtf....vad är detta, jag måste önska mig en uppslagsbok, men det hjälper ju inte mig, jag menar jag heter nu mera Bertil liksom mitt tredjeliv, innan hette jag Gunnar...för att? ehm...kmr inte på ngt vettig dära.

Eller ingenting av detta är vettigt nog för en frisk person att förstå..vene ens vad jag skrev där? Jag är inte frisk därför förstår jag ju inte :L

AHHHHAAA! smart där av mig själv, mycket dukkkktigt, med tre k för att det var en rolig grej liksom.

Happ alla bloggläsare, iaf Emelies bloggläsare, O HEEEJ EMELIE :D det är ju trots allt dig jag skriver detta till, mera som underhållning? eller wtf, nej...eller vad äre jag säger nu :o

ska inte försäga mig...isf vad skulle jag säga då? ;o tkr jag har gjort bort mig en hel del här dåra ;o

scary som i scary movie 2. eller finns den? ja tror det. för jag såg ettan på halloween, men hur faen kom jag in halloween nu dåra -.-

nepp, sova? YES SIR MEIN KOMMEDANT :D

ehm, jaa...alla förstår hoppas jag ;)



kärlek till min gudsbarn!



PUNKT!

2010-01-05 @ 22:13:36
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: mathilda ((:

sv: Pustar ut Ja det är ju livet, jag menar andravärldskriget b-shit, det var ju fan gudens tid. Liksom underbart? Eller? JAA för det var ju då jag levde, vilket självförtroende man har hörrö :D

O cha cha alla bloggläsare, ahahha skoj ba :D

Jo men nu vet ni alla här på Emelies söta blogg med roseter, jo det är sant, ljuger inte denna gången, titta hennes header :D

röd! precis som en utav mina hummrar jag köpte idag, för det andra var rosa, fråga mig inte varför! Så var det liksom...Jo men ja så äre ibland. O ja Emelie vilken dålig koll du har, liksom det är en skräckis, hatar sådana, eller du kanske tkr skräckfilmer är kärlek? jaaa för dig för du gillar såna äckelfilmer :(

o vet du? ikv vid 01:00 så kmr Jesus flygande in i ditt sovrumsfönster om du äger ngt, annars blire en sväng till, till ÖB! Glöm inte köpa Inga kopior till mig! Måste börja samla på dockrona<33333 L O V E. bokstavare det noga när du läser det :D



ehm, ja nu får jag tacka gud o hans 456 solbrillor o 4546 kameler, eller kanel ahhahah :D ehm...det hörde inte ens ihop, fast det gör inget utav det jag skriver just nu men chaio mina söta vänner :D

2010-01-05 @ 22:29:31
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: Naima

Bra, bättre BÄST , haha fattar du vad jag menar ?



Kram // Naimaifinland

2010-01-05 @ 22:42:27
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Madicken

Och jag som vill ha platt hår ._.

2010-01-06 @ 09:38:24
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Jag har lockigt, hatar de :p

2010-01-06 @ 11:59:58
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Matilda

har du några kul planer för dagen? :D

2010-01-06 @ 15:09:18
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se