Nyårsnatten

Hahaha! GOTT NYTT ÅR! På er som glömt att det är nytt år nu.
Kvällen igår var bara bäst. Precis innan 12-slaget så ringde Pernilla mig och vi pratade medans jag gick runt och kollade på fyverkerierna. Det var iskallt ute. Men vi hade kul i mobilen iallafall. Vi skrattade och flummade.
Så var det några småungar som smällde raketer och jag höll på att få en på mig. Skrek i mobilen.
Efter det så gick jag in, in i värmen. Skönt. Inne så satte jag mig vid datorn och chattade med kompisar och bara kollade omkring.
Sen så letade jag efter min mobil (pratade fortfarande med Pernilla) och jag ville skicka sms. Men hittade inte mobilen. Så hon frågade vad jag gjorde och jag sa att jag letade efter mobilen och då sa hon att jag höll den i handen. Hahahaha! Bra början på året.
Vi lade på och startade ett videosamtal på msn istället och dampade där en stund. Jättekul var det. Vekligen.
Sen så startade jag en serie på 3'an "Kniven mot strupen" och dom lagade samma mat som vi åt några timmar tidigare. Jättegott.
Somnade runt 2-halv 3. Skönt.

Pössssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se