Ojdå!

Man kan verkligen säga att jag har gjort bort mig för mig själv. Igår kväll så låg jag i sängen med min datorn och jag kommer inte ihåg vad jag gjorde mellan 11 och 3. För vid 3 så vaknade jag lite innan smällen kom, datorn åkte i golvet för att jag skulle vända på mig. Då vaknade jag verkligen till och blev jätteorolig på om den fungerade eller inte och så. Jag var fortfarande inloggar på msn och massa andra sidor. Jag hade också startat spotify och många andra sidor och program. Jättekul. Eller inte. Det var många som hade skrivit till mig och jag svarade på dom, lite sent kanske. Men iallafall. Några blev lite arga på grund av att jag inte svarade och så.
Så jag satte mig helt enkelt med datorn i typ 20minuter och sen så la jag undan den och somnade med en gång, jätteskönt.

Pössssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se