Skolan...

Sitter nu i skolan fastän jag har slutat, slutade kvart över 11. Men orkar inte åka hem, vad ska jag göra hemma egentligen? Hehe. Har varit riktigt seg idag, men har fått något gjort iallafall. Det har för övrigt varit en riktigt bra dag. Hihi.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka hem eller om jag ska sitta kvar här och göra något. Gör mer här nu än vad jag skulle gjort hemma, så.

Pössssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Lotten? Bingolotto? Nepp, vann inget.

Åh, jobbigt att höra! Du får krya på dig.

Eller känner du dig bättre nu?

Jo med mig är de bara bra.

2010-01-12 @ 14:47:12
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

hehe, de är ju bra - iaf :D

jo, bara bra, lite trött.

sovit gott?

2010-01-13 @ 00:42:31
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se