Skruvat och grejat

Nu har man varit ute och hjälpt mamma att skruva och ta ner det lilla juldekorationen som var runt dörren. Det var inte alls kallt ute, nästan varmt. Hihi. Men gick ut och hjälpte henne med att hålla i brädorna, men mamma var så seg på att skruva så jag tog över det och det gick mycket fortare då. Klart att det gjorde. Hahaha!
Sen så fick hon ta sista skruven och jag fick stå och sträcka mig för att hålla i brädan över dörren så att den inte skulle förstöra något. Samtidigt så kändes det som om att jag visade halva magen. Usch. Men jag kände mig smal då. Konstigt nog. Goodie.
Så nu är det nere och vi ska ta upp det på vinden igen. Nu får det vänta tills snön kommer om ett antal månader igen.

Pösssss&Kjaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: anna

sv: ja men veronica mars är ju sjukt bra! kan också se om det :)

2010-01-08 @ 14:27:54
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se