Söndagen var tråkig

Igår så gjorde jag nästan ingenting. Jag vaknade runt 10 och så startade jag en film "Boot Camp". En verklighetsbaserad film. Superbra. Älskar den. Men den var också hemsk. Tänk att det finns sånna hemska människor i världen? Det går bara inte att föreställa sig, tycker jag. Jag tycker att allt borde vara bra. Men men...
Efter filmen så gick jag upp och duschade och fixade mig. Fast ville se ledig och "mysig" ut så jag fönade håret och sen så satte jag upp det i en knut på huvudet och lät håret spreta åt alla håll.
Så ville mamma att jag skulle hjälpa henne att byta gardiner och stryka. Hon tog ner gardinerna och satte upp dom nya som jag precis strykit. Det var ganska kul. Hahaha!
Efter det så gick jag in på mitt rum och startade en till film. Hehehe. Inget liv! Jag vet. Kommer inte ihåg vilken bara. Men duktigt.
Sen så satte jag mig och nötade FoF (=Fire on Frets). Det gick jättebra, faktiskt. Började spela på hard på vissa låtar och till och med expert på en låt. Great! Satt och nötade det hela kvällen typ. Jättekul... Men det gick ju bara toppen så det var kul. Känslan efter när man skulle gå så kändes det som om allt bara flyttade på sig längre bort. Så jag gick in i dörren och lite annat kul. Hahaha!
Pappa satt och kollade på Robbie Williams på tv'n så jag gick ut och lyssnade på honom och han är verkligen lika bra i verkligheten som på skiva! Satt och fick gåshud när han sjöng "She´s the one". Älskar den låten.
Efter det så gick jag och gjorde mig iordning för natten och somnade ganska fort.

Pösssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se