Tråkigt hemma själv...

Nu har man varit ensam hemma en stund för att mamma skulle cykla iväg med Linus till en kompis. Dom andra två i familjen, pappa och Melanie, är och åker skidor i detta iskalla väder.
Har bara sittut framför datorn idag, igen. Haft vädigt tråkigt. Sminkat mig och tagit på mig myskläder, enligt mig. Sen så tog jag också några fina ego bilder på mig själv. Det var längesen. Hahaha! Några roliga och några fina. Hihi.

Pössssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se