Trött, trött trött...

Nu är man riktigt trött men ska vara uppe så att jag kan kolla klart på filmen som jag började kolla på innan Filip och Pernilla kom hem till mig. Hann att se runt 30min på den innan Pernilla kom. Så nu är det bara en timme kvar. Jippie. Men det går nog fort eftersom att jag gillade filmen. Kollar på The Shape of Things. Superbra film. Hihi.

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se