Goodmorning happiness

Martin berättade igår att man kunde göra en sak för att få internet att fungera och jag skulle testa det, det är värt ett försök i alla fall. Så jag tog Melles dator och pappa fick fixa laddaren på den så att jag kunde starta den, så nu fungerar den också. Jag letade reda på programmet och laddade hem det och flyttade över det till mig dator och installerade. Hokus Pokus Fillijokus! Så fungerade det sen. Med sladd. Det är en väldigt bra början, right?
Så nu sitter jag i vardagsrummet (för att kunna ha sladden) och bara är jätteglad. Nu kommer jag att bli mycket mer aktiv här. Nu fungerar min dator!

P.S! Jag och Martin har en liten hemlis. Ingen kommer få veta den. Det var ganska "kul". He-he. Jag är en riktig klant, så kan man säga utan att säga allt för mycket.

1

Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se