Noiiice day!

Vaknade, duschade,1 fixade mig, åt.
Sen kom Emma till mig en stund och sminkade mig lite enkelt och sen så fixade jag mammas hår. Efter det så åkte vi in till stan, jag och mamma iallafall. Emma skulle åka och jobba.
Inne i stan så handlade vi en massa kläder och vi åt och kollade runt bara och pratade. Såg också Martin och några i hans klass som var ute på stan och gjorde olika uppdrag. Så jag gick med dom och mamma gick och kollade på ett skärp till Linus. Grabbarna gjorde en hel del roliga grejer och några saker som jag missade, men det gör inget. Inte för mig iallafall. Jag får ju se min älskling hela tiden iallafall. Dom hade tydligen bytt kläder och strippat och lite sånt. Thihi. Dom gjorde alltså en hel del saker, roliga saker.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: emma pemma =)

ni är så söta tsm !! hoppas de håller för er <3 puss&kram

2010-06-07 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se