Tjooosan

7Nu har jag lånat mammas (Melles) dator lite. Laddaren är helt knäpp eftersom Melle har haft sönder den och pappa har lagat det och nu funkar den men den åker ur lite då och då så fort man flyttar lite på datorn, men det får jag leva med några minuter till.
Metaltown hade varit väldigt bra, enligt Martin och jag sov hos honom till idag, jättemysigt. Fatta att jag har saknat honom. Det första vi gjorde var att stå där och pussas och kramas ett tag. Det hade vi båda saknat sjukt mycket.
Nu har han varit och tränat och ätit, så snart kommer han väl kanske. Han skulle komma till mig i alla fall. Thihi.
Bara för att älsk gillar den bilden.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se