Innebandy

Vi spelade innebandy på idrotten och vi gick bort till spelefanten och dom bytte om och sånt. Jag fick bara sitta och kolla på först. Tråkigt. Så gick jag och la ut målvaktskläderna vid målen. Hum.. Sen så sa Christian att jag skulle vara domare. Liksom mig? Som en domare? Visst gjorde typ inget. Blåste bara vid början och när det var mål. Dom skötte sig bra. Thihi. Ska jag säga som inte ens kan reglerna typ. Men det gick bra. Haha!

Pösssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se