Kan det blir fler fel på en kväll?

Skärmen som jag hade tänkt låna av pappa, den går inte att koppla in i min bärbara dator. Hittade luftmadrassen men inte pumpen. Ingen av oss ville blåsa upp en dubbel luftmadrass heller. Förståligt. Tog mina två madrasser och la på golvet istället. Blev inte ens den filmen som vi skulle kolla på. Hahaha! Vi skulle kolla på Hannibal the Cannibal. Men vi insåg att det inte var första filmen, så vi testade med När lammen tystnar, men det var ju inte heller första filmen. Så jag kollade på nätet och hittade att första filmen som är baserad på en roman heter Manhunter. Den fixade jag hem. Vi kollade på The Proposal. Eller hur det nu stavas. Åt glass gjorde vi också. Mumma.

Pösssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se