NY DESIGN!

Haha! Har verkligen skaffat en ny design nu! Superjättenöjd måste jag säga. Har några småsaker att fixa så är den verkligen helt färdig! Men dom sakerna får jag fixa imorgon för nu ska jag sova. Har jobbat på den några timmar. Tror jag började vid sex-sju någon gång, om jag inte minns fel? Och är "klar" nu. Det har gått fort. Thihi.
Vad tyx?

Pösssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, tycker att bloggen blev jättefin :)

2010-03-22 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se