And if it´s okay, I´ll miss you

Det finns verkligen inget annat jag gör nu. 1Jag saknar dig Martin. Jättemycket. Vet att vi var igår och har varit typ varje dag, men jag saknar dig hela tiden. Det är jobbigt för mig. Men jag vet att den som väntar på något gott, väntar  aldrig för länge. Samma sak gäller dig, min älskade. Har inte hört av dig på hela dagen. Vet, att det är mitt fel att jag inte har några gratis sms eller något. Men tycker att du skulle kunna skicka något sms till mig iallafall, så att jag vet att du lever. Men du gör ju som du vill, alltid. Det är rätt.
Du vet att jag älskar dig och att du är det bästa som hänt mig. Lever för din skull. Jag har det alltid helt underbart när jag är med dig och jag blir varm inom mig när jag ser dig. När du ler mot mig, det finns inget som beskriver den känslan för mig. Den känslan är obeskrivlig, den går verkligen inte att beskriva med ord och bokstäver. Inte heller med ljud eller bild. Den går bara att se när man kollar på mig när jag kollar på en leende Martin. Jag blir glad, lycklig och ännu mer lycklig för att du verkar lycklig när du är med mig.
Du är det bästa som hänt mig och får jag inte behålla dig så kommer jag inte ha något att leva för längre. Du är mitt liv Martin.
Din mage är helt underbar att lägga handen på. Dina bröst är också helt underbara att lägga handen på. Men känslan av att hålla dig i handen är obeskrivlig.

ÄLSKAR DIG MARTIN IVESLÄTT <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se