Fixade det!

Känner mig väldigt duktig nu, eller inte. 1Koden som jag la in för att fixa bilden som byta när man håller musen på bilden. Den koden hade ett ställe där det t.om. stod "länken till hemsidan" på. HAHAHA! Fail av mig där va. Men nu funkar den iallafall. Om du inte tror mig så får du väl ta och testa då. Hihi.
BY THE WAY! Jag kommer få en extra tröja imorgon. Thihi. Älskar det. Fatta vad mysigt att gå runt i den sen eller.



Finns bara en som jag älskar och det är dig Martin Iveslätt <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se