Funderar...

Vet inte längre vad jag ska göra här... Det finns liksom inget kul att skriva om längre, inte ifrån mitt liv iallafall. Någon annan (som jag känner och litar på) som kanske skulle vilja skriva ett inlägg eller något här? Bara för skoj skull liksom. Jag har verkligen INGET att skriva om. Det är helt j*vla tomt i min skalle nu. Känns som om att jag inte vet något längre, vill inte längre.
Personer som bara lovar, lovar och lovar mig saker men bara struntar i det dom lovat mig. Det är inte alls snäll, inte mot mig och inte mot en själv. Ni får mig bara att lita mindre på er, skyll er själva säger jag bara. Har man lovat något så håller man väl det, eller har jag fel?
Sen att man bara får en massa elaka kommentarer som jag bara läser och raderar. Det går så fort att radera en kommentar, men det tar längre tid för den att försvinna ifrån mig, alltså min hjärna. Det är oftast det negativa som verkligen fastnar i huvudet på en, det negativa lägger man på minnet medans man inte ens tänker på det positiva. Tänk på det ni som är så för jävliga och skickar sånna kommentarer till folk.
Aja... orkar inte med detta längre. Kommer sluta blogga på ett tag. Det är inte alls kul längre, inte med allt skit som man får varje dag. Nu ska jag i fortsättningen att tänka på det positiva som folk tycker om en och lägga det negativa bakom mig och det ska aldrig mer fram.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

emelie din lilla gullunge vi måste träffas snart :) <3

2010-05-20 @ 19:03:33
URL: http://thiswonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se