Går in skor

Var ute och gick lite med mamma en liten stund. Jag gick i mina nya fina skor som jag ska ha på avslutningen och allt sånt som händer nu och jeansleggings och en blå tröja. Så kommer mamma där i ljusblåa foppaskor, jeans och någon färgad tröja. Hon bara "Det ser nog lite konstigt ut att vi går tillsammans, du är finklädd och jag i jobbarkläder typ". Hahaha!
Men måste verkligen gå in dom nu. Det är inte så speciellt lång tid kvar tills jag ska använda dom.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Vilma!

Bra att vi kan snacka ska bli skojj!

Ha jätte bra kväll nu! :)



Kraaam! :)

Jag kollade på en bok! :)

2010-05-10 @ 20:20:09
URL: http://vilmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se